vineri, 5 octombrie 2012

Piure de mango, banana si portocala


 
Desi am trecut demult de perioada in care tot faceam  piureuri pentru bebe, intr-o dimineata Vlad s-a trezit mai tarziu si cu o foame... mic dejun nu putea fi, un fruct nu...asa ca i-am servit un piure de fructe cu multe vitamine si destul de satios.
 
Nu poate fi vorba de o reteta, ci de o combinatie de fructe pe care el o mananca foarte bine, si poate fi data de indata ce toate cele 3 ingrediente au fost introduse in meniul bebelusului. Noi spre exemplu am inceput diversificarea la 5 luni si 3 saptamani si am introdus banana la 6 luni si 3 saptamani, mango la 8 luni, si cu portocala am fost codasi, i-am dat-o dupa 9 luni.
 
Ingrediente:
 
- 1 mango copt bine;
- 1 banana mica;
- 1 portocala.
 
Se curata mango de coaja si de sambure, iar feliile se pun intr-un blender si sa maruntesc conform preferintelor puiului. Intr-un castronel se pune piureul de mango, se adauga banana pasata cu furculita sau rupta bucati si sucul de la portocala. Sucul ajuta si la stabilirea consistentei dorite de mancacios.

Pofta buna!

Un comentariu: