joi, 25 octombrie 2012

Pastrav cu smantana

 
De ceva timp am descoperit o sursa de peste mai sigura, si ma straduiesc sa avem macar o masa cu peste pe saptamana. Ultima data am luat file de pastrav, dar reteta se poate face si cu pestii intregi, numai sa fie mai micuti. Am gasit reteta intr-una din cartile lui Radu Anton Roman, culeasa prin calatoriile sale prin tara. Este delicioasa! Pentru prima data am facut pastravul prajit, pentru ca pana acum il gateam la cuptor si a meritat!
 
Necesar:
- 2 pastravi mari taiati in doua pe lungime, sau 4 mici;
- 50 g unt;
- 6 linguri de smantana;
- 1 cana pesmet;
- ulei pentru prajit.









Intr-un castron se amesteca untul cu smantana. Se trece pestele prin amestecul de smantana pe ambele parti, apoi prin pesmet, si iar prin smantana si iar prin pesmet.

 

Se pune in ulei incins si se lasa 7-8 minute pe fiecare parte, pana cand pestele este patruns si are o crusta rumenie.



Noi  am servit cu garnitura de cartofi copti crocanti si cu smantana.

Rezultatul...

Pofta buna! 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu