luni, 18 iunie 2012

Muschiulet de porc in crusta cu migdale


Nu am mai postat de ceva timp pentru ca am fost intr-o mica vacanta, dar m-am intors cu forte proaspete si am pregatit ceva mai special pentru masa de duminica. Toata lumea stie ca muschiuletul mic de porc, este cea mai buna carne din intreg porcul, ca nu are prea mult colesterol, ca e foarte fraged si ca e dulce. M-am inspirat dintr-o revista si sa va prezinta varianta mea:


Necesar:

- 1 muschiulet de porc;
- 200 ml lapte;
- 1 lingura faina;
- 2 oua;
- 100 g pesmet;
- 60 g parmezan;
- 80 g migdale fulgi;
- 1 lingurita ienibahar;
- 1/2 linguita piper verde;
- 2 cuisoare;
- 3 linguri de ulei;
- 1 lingurita sare.


Se bat ouale intr-un castron ca pentru omleta, apoi se incorporeaza faina si laptele amestecand cu un tel.

Ouale cu faina

...si cu laptele
Intr-un mojar se pun condimentele si se maruntesc putin. Am folosit cuisoarele fara codita, mojarand doar varful.


Se adauga condimentele peste pesmet si se amesteca. Apoi se adauga parmezanul si migdalele.


Se incorporeaza in amestecul de ou.


Se imbraca muschiuletul in aluatul cu migdale. Apoi se pune intr-un vas termorezistent uns cu cele 3 linguri de ulei.


Se baga in cuptorul preincalzit la 200 grade pentru 45 minute, pana se rumeneste frumos.


Se taie felii cu un cutit cu lama ascutita si se serveste cu ce garnitura preferati. Noi am ales orez lung cu stafide si sos de soia.

Rezultatul...




Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu