joi, 7 iunie 2012

Briose cu mere 2



Imi place sa fac briose pentru ca sunt usor de preparat, si exista o multime de retete si combinatii. Cele care au in compozitie si fructe sunt perfecte pentru copii.


Necesar:

- 300 g faina;
- 1 plic praf de copt;
- 3 linguri zahar brun;
- 1 lingurita scortisoara;
- 300 ml smantana;
- 3 lingui de lapte;
- 1 ou;
- 2 mere;
- 1 banana.



Se amesteca faina cu praful de copt, zaharul si scortisoara.


Merele se curata de coaja si se razuie mare. Intr-un alt vas se amesteca merele razuite, smantana, oul batut ca pentru omleta si laptele.


In vasul cu faina, se face o adancitura cu o lingura si acolo se toarna amestecul de ingrediente umede. Se amesteca usor si apoi se imparte in formele de briose. Se taie banana felii si se aseaza cate o feliuta in mijlocul fiecarei prajiturele.


Se baga in cuptorul preincalzit la 180 grade pentru 20-25 minute pana cand se rumenesc.


Rezultatul...


Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Imi plac mult merele,asa ca sigur sunt pe placul meu.
    Acum te-am descoperit si iti urez bun venit in blogosfera.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si bine te-am gasit! Pupici!

    RăspundețiȘtergere